Brandsite

Kāpēc mājaslapai ir nepieciešama stratēģija?

Mājaslapas mērķi un to sasniegšana ar stratēģijas palīdzību.

Tāpat kā jebkuru māju mēs būvējam ar konkrētu mērķi, lai tā derētu attiecīgam klimatam, augsnei un pielietojumam, tāpat arī mājaslapas izstrādei viena no svarīgākajām lietām ir stratēģija. Mājaslapas stratēģija ir tas pats, kas mājai pamati, plāns un paredzētais pielietojums.

 

Kas tad ir mājaslapas stratēģija?

Vienkāršoti sakot, mājaslapas stratēģija ir labi pārdomāts plāns, kā sasniegt iepriekš noteiktu mērķi mājaslapas izstrādē. Izcila stratēģija ietver tava ideālā klienta, mērķa tirgus, darbinieku, meklētājprogrammu un pārlūku nepieciešamības vienā sistēmā.

Ja tu esi ieplānojis veltīt laiku, resursus, un finanses mājaslapas izstrādē, tad stratēģija ir pats pamats, pēc kā vadīties, izstrādājot vai uzlabojot mājaslapu.

Tālāk noskaidrosim graujoši interesantus faktus, ko daudzi mājaslapu īpašnieki un pasūtītāji vēl nezin. Esi gatavs? 😊

majaslapas-strategija brandsite

Brandsite komanda mājaslapas stratēģijas izstrādes procesā

Mājaslapa ir pārdošanas, nevis mārketinga rīks

Ir pienācis laiks tev un taviem kolēģiem, uzņēmuma vadībai paskatīties uz to, kas ir visbiežāk saņemtā sūdzība par mājaslapu? Nereti atbilde ir – mājaslapa nepalīdz pārdot, iegūt jaunus klientus.

Ja mēs jums teiktu, ka tas ir iespējams, lai mājaslapa būtu kā pārdevējs, kas strādā 24/7, neprasa algas pielikumu, atbildi uz klienta jautājumiem?

Jā, tas ir iespējams! Jo mājaslapa ir tikai tevis vadīta un izstrādāta platforma, ko tu veido pēc savas pieredzes, klientu atsauksmēm un saviem ikdienas izaicinājumiem.

Ja tava mājaslapa neatbild uz klienta visbiežāk uzdotajiem jautājumiem, tad tu jau pieļauj kļūdu, neizmantojot to kā pārdošanas rīku. Visus tos jautājumus, ko tavs pārdošanas vai projektu menedžeris atbildētu potenciālajam klientam, var jau tagad iekļaut mājaslapā, sniedzot iespēju klientam atbildes uzreiz. Ja tava mājaslapa to nedara, tu nesasniegsi vēlamos rezultātus.

Ar stratēģiskas mājaslapas palīdzību, tu gan palīdzēsi savai pārdošanas komandai būt efektīvākai, gan iegriezt pārdošanas apjomus, tāpat arī radīt uzticamību un priekšstatu starp saviem konkurentiem un mērķa tirgū, ka tieši tavs uzņēmums ir profesionālis nozarē.

 

70% no lēmuma pieņemšanas, potenciālais klients izdara pirms viņš ir runājis ar jūsu pārdošanas menedžeri vai zvanījis uz uzņēmuma info telefonu.

Par ko tas liecina? Ir neiedomājami svarīgi pilnveidot un radīt priekšstatu par sevi online, tāpat kā atbildēt uz klienta interesējošiem jautājumiem, potenciālajam klientam jums nemaz nezvanot. Ko tev darīt? Uzsauc kafiju saviem pārdošanas vadītājiem un noskaidro, kādus jautājumus viņi vienmēr saņem un noformulējiet atbildes kopā, pēc tam visu piedāvājat klientam online formā – vai tā ir sadaļa “biežāk uzdotie jautājumi”, vai arī blogs. Sniedziet atbildes un radiet uzticību ar mājaslapas palīdzību.

Definējot mājaslapas mērķi, ir daudz vieglāk saredzēt, kur tad ir tās lietas, par ko tu vari runāt, lai palīdzētu savam klientam. Un tad ap to radot stratēģiju, kā klients spēs izmantot tavu mājaslapu, tu vari ietekmēt, kādas darbības tas veiks, no kuras lapas nonāks kurā un kāds, kā arī kad būs aicinājums uz rīcību.

majaslapas strategija -parodsanas-riks

Mājaslapas stratēģija? Kāda ir tavējā?

Izglīto savu klientu ar atbildēm jau pirms viņš runā vai satiek kādu no pārdevējiem, tādā veidā dramatiski saīsinot pārdošanas cikla garumu.

Kā to izdarīt? Tajā brīdī, kad saņem interesenta ziņu, piedāvā viņam jau iepriekš izstrādātu materiālu – vai nu tas ir Biežāk uzdotie jautājumi formā, kas lieliski aptver, paskaidro tavas uzņēmējdarbības ieguvumus tavam klientam, vai piemēram video ar atbildēm. Līdz ar to tava pirmā atbildes ziņa klientam varētu būt pateicības izrādīšana par interesi, kas turpinās ar jautājumu – kas tieši un kurp klients vēlas virzīties ( kāds ir viņa mērķis) Un piedāvā tiešsaisti (linku)  uz video vai jautājumu un atbilžu sadaļu par konkrētu pakalpojumu vai produktu. Tādā veidā tu spēsi palīdzēt savai pārdošanas komandai, tā varēs koncentrēties uz darījumu slēgšanu, nevis atbildēt jau neskaitāmas reizes uz vieniem un tiem pašiem jautājumiem. Šīs lietderīgās atbildes atkal var ievietot mājaslapā.

Ar stratēģijas palīdzību, izstrādājot mājaslapu ikviens vārds nozīmē. Ikviens attēls papildina saturu un otrādi. Piemēram, mājaslapas pamatā ir skaidri saprotams un zināms, kāpēc ir zem pakalpojuma apraksta atsauksmes, un kāpēc jautājumu un atbilžu sadaļa ir tikai pēc tam. Tādā veidā tu vadi un nodod savam lasītājam to, ko viņš vēlas uzzināt.

 

⭐⭐⭐Galu galā – esi godīgs un palīdzi savam klientam!

Tas vairāk par biznesu. Ja patiesi vēlies palikt spēlē – esi godīgs. Esi ieinteresēts kā pašam augt, kā palīdzēt savam klientam. Nevienam nepatīk uz nerviem krītoši pārdevēji, tāpat arī pārdevējiem nav motivējoši tērēt savu laiku atbildot uz ierastajiem jautājumiem jau miljons reižu. Izglīto savu potenciālo klientu, nodrošini lietderīgu saturu, nodod skaidru mājaslapas struktūru, kur klients var uzzināt visu par tevi un kā tu vari viņam palīdzēt.  Radi uzticību un esi godīgs!

Ceru, ka varējām padalīties ar informāciju, kas noder gan departamentu vadītājiem, gan zīmola attīstītājiem, pārdevējiem, mārketinga speciālistiem un vadītājiem. Mēs ticam, ja sekosiet šīm pamata lietām, atdeve no mājaslapas būs pavisam kas cits, kā ir pašreiz! Mērķis, stratēģija un rīcība – tā ir formula ilgtermiņa attīstībai.

 

🎯Panākumus vēlot,

Kristīne no Brandsite

Lasi vēl..

clients

Mūsu mērķis - apmierināti klienti

Paldies, ka izvēlaties Brandsite.

clients
, ,

LET'S MAKE YOUR
BRAND STAND OUT?

@Brandsite – We help you get
your business out in the world!

Located in Riga, Latvia

brandsite@brandsite.lv

+371 22 811 374

Working internationally

Privacy Policy

LET’S TALK?

PARUNĀSIM?

contact-section